Iets waardoor ik denk: met jou zou ik wel eens willen shooten.
Maar meteen daarna denk ik "Ja hoor, en dan gewoon iemand aanspreken in de - in dit geval - sportschool; ze ziet je al aankomen"

Maar het gevoel bleef, en dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Ze was blij verrast op mijn vraag of ze wellicht eens model voor me zou willen staan; maar er moest ook eerst even stevig over nagedacht worden.
Dat duurde lang (denk, maanden) totdat ik dacht 'dat wordt 'm niet meer' maar dan toch dat berichtje... "Over die fotoshoot hé? Dat lijkt me eigenlijk best wel leuk, maar hoe pakken we zoiets aan?"
Na wat overleg kwamen van haar kant uit ook de wensen en ideeën, als locatie heeft ze gewoon bij zichzelf thuis gekozen (voelde wel zo fijn voor een 1e shoot).
Het was heel hard werken van beide kanten, het kost toch wel wat moeite om als fotograaf een model aan te sturen die geen idee heeft hoe ze nou eigenlijk 'moet kijken'.
Uiteindelijk hebben we er muziek bij aan gezet, die paste bij de sfeer en mood; en rustig per setting gewerkt totdat ze ook liet 'zien' wat we wilden fotograferen.
Ik vond het een eer dat ik het vertrouwen kreeg, en vond het een topdag.
Meteen kon ik ook de vuurdoop houden van mijn Nikkor 85mm f/1.8; en ik moet zeggen WOW wat een fijne lens!
Als apparatuur gebruikt die dag:
D7100 in manuele modus
Sigma 17-50 f/2.8 en Nikkor 85 f/1.8
Softbox
Yongnuo YN-565 flitser op manueel
Nabewerking: Lightroom en Photoshop.
Ik ben benieuwd naar jullie mening, bedankt voor het kijken (en lezen).
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7: