Bedankt voor alle reacties!
@Vincent, ik had maar weinig bij. Het was een feestje/wedstrijd waar ik zelf moest schieten, ik had de camera alleen bij voor het geval dat. Dus alleen een flashbender en een kleine reflector. Het was ook geen shoot, het waren een paar gelegenheidsfoto's die in ongeveer 30 seconden gemaakt. Pas toen we later terugkeken rees het idee om dit ervan te maken.
Maar ik moet ook bekennen dat ik nog niet zo goed ben in het zien van dat soort kleine punten, zeker op het vrij kleine scherm van de camera. Die flashbender had ik achteraf gezien inderdaad wat lager kunnen zetten. Dat sneeuwvlokje wegwerken is ook geen probleem en ik denk dat die donkere ruimte onder de neus ook nog wel enigszins op te halen is. Ik zal binnenkort eens kijken wat ik daarmee kan doen. De sneeuwvlokjes op de cape heb ik overigens wel bewust laten zitten (ik heb wel wat haren weggewerkt); zelf vond ik dat die erbij horen. De donkere plekken onder de wangen heb ik bewust wat zwaarder aangezet om het nog wat 'creepier' te laten lijken. Maar onder de neus is me inderdaad ook iets te, zeker nu ik erop gewezen ben.

Dus bedankt voor de feedback.
@josti: Voor wat betreft de glimlach, ze had moeite om haar lach in te houden (had met iets anders te maken). Ach het was ook een feestje, geen shoot.