Ik heb met de kerst dagen de batterijgrip van hanhel geregen voor mijn nikon d50
Nu heb ik enkel vraagjes
1. Kan je zien dat er 1 van de 2 baterijen leeg is
2. als de eerste leeg is wordt dan automatisch de tweede gebruikt, of moet je die versteken
zijn er nog dingen waar ik rekening moet mee houden
Hanhel Grip
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De Camera zal dat vroeg tijdig aan geven. Net als zonder de grip anders zou toch vreemd zijn

Handleiding?
Lees die goed door.
Gr Corné Goud

Handleiding?
Lees die goed door.
Gr Corné Goud
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
de tweede wordt automatisch gebruikt.
je kan dus niet zien [ op de body ] of de eerste leeg is.
camera geeft alleen een low battery aan als de tweede bijna leeg is.
gezien het feit dat de D50 bijna geen power gebruikt kun je rustig met twee accu's een hele dag op pad. knap als je de accu's leeg schiet binnen 24 uur.
groeten : Arend
gezien het feit dat de D50 bijna geen power gebruikt kun je rustig met twee accu's een hele dag op pad. knap als je de accu's leeg schiet binnen 24 uur.
Bedankt ArendArend-ho schreef:de tweede wordt automatisch gebruikt.
Spreek jij uit ervaring of uit theorie
als het uit ervaring is weet je dan ook of de batterijen van Hanhel evenlang ( of bijna evenlang ) meegaan als die van nikon
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Volgens mij heb ik recentelijk zo'n 600 foto's op één dag gemaakt en dat was met één set batterijen.joerig1970 schreef:Bedankt ArendArend-ho schreef:de tweede wordt automatisch gebruikt.
Spreek jij uit ervaring of uit theorie
als het uit ervaring is weet je dan ook of de batterijen van Hanhel evenlang ( of bijna evenlang ) meegaan als die van nikon
Je kan met volle batterijen dus best een poosje vooruit.
Mijn onderschrift is toch niet zo belangrijk. Het gaat er om wat er in het bovenschrift staat
ik vraag me af past deze ook onder de d60 of is er sowieso al 1 voor de d60?Arend-ho schreef:geen idee heb ik nooit echt getest.
ik heb een D70S met Hahnel grip gehad...dat ding was niet leeg te krijgen..ook daar zaten Hahnel accu's in.
zou mij daar verder geen zorgen over maken. of je moet een lange trip gaan maken ?
Arend