Prachtig beeld. Echt weer de herkenbare Tzigane stijl. Top. Kleine bijltje was me niet opgevallen todat Danny het zei, dus daar heb ik sowieso geen probleem mee
1. Mooi rembrandlicht op foto 1, niet makkelijk op die afstand. Valt me op dat de dolkhouder (?) het lichtste punt op de foto is, dat trekt naar mijn idee daardoor iets te veel de aandacht.
2. Niet op aan te merken. Hooguit de takjes rechts die haar blik lijken te stoppen, als je begrijpt dat ik bedoel.
3. Foto 3 vind ik qua scherpte moeilijk te beoordelen op dit formaat, wel trekt de hand hier mijn aandacht omdat deze lichter is dan het gezicht/de ogen. Dat zou ik voortaan anders doen. Pose en blik wel top. Hier houd ik wel van
4. Eigenlijk weer hetzelfde met de hand, de onderste hand tootn lichter en trekt mijn aandacht terwijl je die juist omhoog wilt laten gaan lijkt mij. Zonder het stammetje links en het takje linksboven was hij denk ik nog iets strakker geweest.
Maar goed, nitpicken op details, dat is meestal een compliment dat het gewoon top beeld is. En dat is het ook!
ps. Opvallend dat het op mijn telefoon beter wegkijkt dan op mijn grote scherm, waarschijnlijk vanwege de (lage) resolutie.
Fin.