Over de foto: Heb er niet zoveel verstand van maar dacht dat dit Ferdinand voorstelt die in 1492 de Moren verplettert en Spanje uitgooit.

Hoi Fremitus, nette registratie van een deel van een ongetwijfeld mooie kathedraal. Het beeld spreekt mij verder niet echt aan.fremitus schreef:Was van de week in Granada en blij verrast met resultaat van D40 met 18-200 VR in moeilijke omstandigheden. 1/6s, f 5,6 56mm ISO 1600
Over de foto: Heb er niet zoveel verstand van maar dacht dat dit Ferdinand voorstelt die in 1492 de Moren verplettert en Spanje uitgooit.
Mij ook niet echt.Frederix schreef: Het beeld spreekt mij verder niet echt aan.
Klopt.fremitus schreef:Over de foto: Heb er niet zoveel verstand van maar dacht dat dit Ferdinand voorstelt die in 1492 de Moren verplettert en Spanje uitgooit.
Hoi Fremitus, dat is andere koek. Foto 1 en 2 spreken mij het meeste aan. Foto 1 laat het licht erg mooi zien, het valt eigenlijk de foto binnen, erg mooi. Foto 2 geeft een heel mooie indruk van de afmetingen van de kerk. Ook hier is het licht erg goed gevangen. De overige foto's vind ik duidelijk minder boeiend.fremitus schreef:Zekers.Riemke schreef:Heb je nog meer foto's van de kathedraal gemaakt?
Vast wel toch?
1.
2.
![]()