70-200 2.8VR
Nikon 70-200mm f/2.8G AF-S IF-ED VR
Ik heb er een gekocht in de VS omdat ze in Nederland niet leverbaar waren vorig jaar. Ik heb er wel mee gefotografeerd, ook met een TC-20E II 2x converter en de resultaten zijn echt fantastisch, ook van snel passerende racemotors.
Helaas ligt hij al een tijd nu in de kast vanwege tijdgebrek, maar dat ligt niet aan het objectief
Hier kun je ook nog info erover vinden:
Review-70-200mmVR
Helaas ligt hij al een tijd nu in de kast vanwege tijdgebrek, maar dat ligt niet aan het objectief

Hier kun je ook nog info erover vinden:
Review-70-200mmVR
it's a dream come true . . . ik werk er nu een jaartje mee . . en elke dag bevalt deze me beter en beter. Hier onder een foto gemaakt bij vallende duisternis met deze lens en de Nikon 2.0 extender . . . op 400mm dus.

Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D200)
Lens Focal Length: 400,00 mm (70-200 mm F2,8-F2,8)
Shutter Speed: 1/125 sec
F-Number: F5,6
ISO: 500
Compensation: EV 0/6
Marc,Mark D schreef:Hi Francis
Gewoonte van je om mooie vrouwen van een afstandje te fotograferen?
Dat zou je inderdaad kunnen denken ja, is er trouwens iets leuker dan kijken naar die mooie dames . . .

Vooral snapshots, niet zo interessant voor buitenstaanders ( wat ook niet echt de bedoeling was ) maar veeleer voor de aanwezigen daar.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik zou in het vervolg een iets snellere sluitertijd gebruiken op 400 mm. ook al zit er VR op. Deze foto is bewogen en heb je dat proberen te verdoezelen met een USM of Smart sharpen filter in PS.Francis schreef:it's a dream come true . . . ik werk er nu een jaartje mee . . en elke dag bevalt deze me beter en beter. Hier onder een foto gemaakt bij vallende duisternis met deze lens en de Nikon 2.0 extender . . . op 400mm dus.
Leuke foto's...mooi land dat BelgiëFrancis schreef:Marc,Mark D schreef:Hi Francis
Gewoonte van je om mooie vrouwen van een afstandje te fotograferen?
Dat zou je inderdaad kunnen denken ja, is er trouwens iets leuker dan kijken naar die mooie dames . . .Dit is een opname gemaakt op een persvoorstelling van een jaarlijks weerkerend vis en folklore festival waar ook Miss Belgian Beauty was op uitgenodigd, hier staan nog enkele foto's : http://www.fotokine.be/visenfolklore/
Vooral snapshots, niet zo interessant voor buitenstaanders ( wat ook niet echt de bedoeling was ) maar veeleer voor de aanwezigen daar.

-
OnlineSwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Opgezetfan schreef:Ik zou in het vervolg een iets snellere sluitertijd gebruiken op 400 mm. ook al zit er VR op. Deze foto is bewogen en heb je dat proberen te verdoezelen met een USM of Smart sharpen filter in PS.Francis schreef:it's a dream come true . . . ik werk er nu een jaartje mee . . en elke dag bevalt deze me beter en beter. Hier onder een foto gemaakt bij vallende duisternis met deze lens en de Nikon 2.0 extender . . . op 400mm dus.
Hoe zie jij dat deze foto (origineel) bewogen is?????
Ik zie het niet....

- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Je hebt 100% gelijk . . .Opgezetfan schreef:Ik zie gewoon dat die foto bewogen is en dat dit is geprobeerd te verdoezelen in PS met een verscherp functie.

Mannen met arendsogen zoals jij kan je dus niet in de zak zetten . . . toch wel bijzonder goed opgemerkt moet ik zeggen . . .