Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Je bent er vandaag vroeg bij met de Whisky, 11 minuten over twaalf. Maar ja, zo heb je ineens last van camera broei en dan heb je weer last van een dorst aanval. Kan de beste gebeuren, dat zie je maar weer
Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Als je liefhebber bent en in de buurt dan kom je maar een flesje Millstone Single malt bij me halen. Ik heb hem cadeau gekregen maar vind whiskey niet te rammen, die smerige zooi
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Prima foto hoor, achtergrondkleuren passen prima in het plaatje en de scherpte is ok.
Iest waarvan ik denk dat de foto mooier kan is als er meer licht van voren op de objecten zou vallen zodat ze er meer uitspringen (ze gaan nu een klein beetje op in de achtergrond).
Dit zou dan wel met heel indirect licht moeten gebeuren denk ik.
Whiskey drinken moet je net als fotograferen leren.
Vond mijn eerste diagitale opnamen ook niet lekker. Maar na een paar keer proberen, vond ik het steeds lekkerder.
McMelloW schreef:Mmmmm, da's niet verkeerd. Leuke foto, lekkere whisky. Probeer ook eens de Balvenie Double Wood 15 jaar oud.
Die naam zal ik noteren.
Ik kan er ook van genieten.
Deze kocht ik nadat ik mijn fles Laphroaig van 10 jaar (voor de kenners) leeg had.
Jammer dat de lekkerste tevens de duurste zijn.