1

2

3

4

5

6

Ha Vincent, dank voor je reactie (je bent de eerste),Vincent schreef:Een beetje rommelige beelden en serie. Als het niet lukt om cleane beelden te maken dan kun je proberen iets meer te doen MET de drukte. Zoals de pilonen bij foto 5. In het album op flickr zie ik trouwens nog een paar betere beelden.
De eerste zou ik sowieso een stuk van de onderkant afhalen, dat voegt niets toe nu voor mij.
Ik zeg ook nergens dat je er niet over nadenkt...Frans Martens schreef: Kortom ik denk wel na over het beeld wat ik maak en wat ik probeer te vertellen.
Dank voor je reactie Frank. Bij foto 2 vind ik het interessanter om de fietsers 2 tegengestelde kanten op te zien gaan dan dat ik de pion storend vind, vanuit esthetisch oogpunt idd discutabel.Frankie schreef:Mooi beeld die eerste, de vervaging aan de randen heeft ook wel wat (à la zooming) maar misschien net wat té. Over de 'rommel' ben ik het wel eens met Vincent, met name bij 2 (zit op een pion), 3 (auto en pion leiden enorm af) en 6 (prominente buik zonder hoofd, dranghekken, pion, brommer niet fijn in beeld) zou ik een andere positie kiezen of de foto niet geschikt vinden voor plaatsing. Blijft inderdaad smaak maar meestal zie ik cleaner beeld van je.