Dank je. En je hebt helemaal gelijk, foto 6 was nog niet af. Dat wil zeggen, ik stuurde de verkeerde foto naar Flickr, en die kwam hier op de site. Ik had ook een recht gezette versie klaar staan, en die staat er nu. Dus mocht iemand denken: "Waar heeft jazzbassman het over?", weet dan, hij had volkomen gelijk.
Ik heb trouwens foto 13 vervangen, die komt elders op de site terug. Dus ook hier: jazzbassman heeft het over een andere foto, namelijk
deze. Mijn vrouw vond daar toch wel veel leegte in zitten, en ook zij heeft volkomend gelijk. Dat wordt vooralsnog mijn keuze voor het maandthema.
En ja, die fotolocatie... Ik heb in 2019 al wat ingezonden over het Palendorp in Petten, je weet waar dat is, je was er al eens. Petten ligt in de NW hoek van het gebied waar ik deze foto's maakte. In het laatste NCN magazine heb ik daar ook iets over geschreven, met wat extra foto's die ook in dit gebied gemaakt zijn. Zoals de steltlopers op het strand en de betonnen anti-tank constructie. Die laatste ligt weer in de ZW hoek.
Deze maakte ik in de ZO hoek, en
deze in de NO hoek. En "het gebied", is
dit gebied. Prima geschikt om te voet te doorkruisen, als je uitrusting niet te zwaar is. Wat ik nog niet heb kunnen tonen zijn beelden van de vele zeevogels die foerageren en nestelen in "de Putten". Een brakwater plas met sinds kort een vogelkijkhut. Maar mijn 70-300 mm is gewoon te kort

....
Maar, wie weet, doe ik nog eens een voorstel voor een fotolocatie.
Nogmaals bedankt,
Groet uit Groet,
Ronald
Ik fotografeer, dus ik ben.