Ik hoef geen kliks hoor. Maar ik upload mijn foto's tegenwoordig een stuk groter omdat ik zelf een 4k laptop scherm heb. Ik zal niet de enige zijn, vandaar.
Ik heb de eerste juist heel abstract gehouden maar er uiteindelijk toch voor gekozen om het duidelijk zichtbaar te maken dat het rietstengels zijn. Dat had ook anders gekund, maar of het beeld dan minder "wazig" is of juist meer?
Het lijkt me ook een beetje een beeld dat je goed of helemaal niets vindt. Wat dat betreft ben ik ook blij met Peter's reactie.
De tweede is een heel ander beeld. Bewust. Een beetje spelen met klontjes natuur die als je ze apart trekt met je kader verrassend harmonieus werken.
Ik had het niet erg gevonden om een paar roofvogels voor de lens te krijgen hoor (Peter), maar er was gewoon niets wat ik met mijn 150-600 equivalent objectief lekker kon schieten en ook nog interessant genoeg was. Tot ik dit zag.
AL met al, veel goede reacties op gehad. Ze staan ook op een aantal lokale Facebook groepen en daar is men erg enthousiast. Ergens wel leuk vind ik.