Wel gaaf. Zij bleef ook rustig zitten. Afstand een kleine meter.
Sperwer vrouwtje.
Dan ben je wel blij met een body zonder klappende spiegel.
Nikon Z6 - 24-70 f/2.8
1.

2.

3.

4.

Vraag je dat aan mij? Ik heb gelukkig geen problemen. Heel blij met mijn Z6!jan24 schreef:Als je met een Z6 (Zes) wordt gekiekt, dan wil je wel even blijven zitten.
Mooi geschoten.
Problemen met de camera opgelost?
Nee Ronald, ik meen dat Jan stofproblemen had met zijn camera. Staat mij bij.Ronald53 schreef:Vraag je dat aan mij? Ik heb gelukkig geen problemen. Heel blij met mijn Z6!jan24 schreef:Als je met een Z6 (Zes) wordt gekiekt, dan wil je wel even blijven zitten.
Mooi geschoten.
Ik dacht dat Jan de vraag stelde, maar jij was het, Jan24. De verwarring van mijn kant zal wel iets met de naam te maken hebbenjan24 schreef:Nee Ronald, ik meen dat Jan stofproblemen had met zijn camera. Staat mij bij.Ronald53 schreef:Vraag je dat aan mij? Ik heb gelukkig geen problemen. Heel blij met mijn Z6!jan24 schreef:Als je met een Z6 (Zes) wordt gekiekt, dan wil je wel even blijven zitten.
Mooi geschoten.
Ik weet het niet Jan. Ik heb hem 25 februari 2021 schoon laten maken en nu, omdat ik geen klapperende spiegel kon gebruiken, de Z6 gepakt. Maar anders zou ik de D750 hebben gepakt. De Z6 lag dus al sinds 25 februari jl. incl. objectief in de tas. Heb nu overigens geen troep kunnen ontdekken op de sensor.jan24 schreef:Problemen met de camera opgelost?
Top, fijn om te lezen.jan schreef:Ik weet het niet Jan. Ik heb hem 25 februari 2021 schoon laten maken en nu, omdat ik geen klapperende spiegel kon gebruiken, de Z6 gepakt. Maar anders zou ik de D750 hebben gepakt. De Z6 lag dus al sinds 25 februari jl. incl. objectief in de tas. Heb nu overigens geen troep kunnen ontdekken op de sensor.jan24 schreef:Problemen met de camera opgelost?
Kun je mij uitleggen waardoor jouw voorkeur naar de D750 ging?jan schreef:Ik weet het niet Jan. Ik heb hem 25 februari 2021 schoon laten maken en nu, omdat ik geen klapperende spiegel kon gebruiken, de Z6 gepakt. Maar anders zou ik de D750 hebben gepakt. De Z6 lag dus al sinds 25 februari jl. incl. objectief in de tas. Heb nu overigens geen troep kunnen ontdekken op de sensor.jan24 schreef:Problemen met de camera opgelost?
Doordat ik zoveel stof problemen heb vindt ik de Z6 gewoon geen betrouwbare camera. Elke keer wanneer ik de Z6 ter hand nam denk/dacht ik zodra ik het kaartje in de PC stopte waar zit de troep nu weer.Nikkormaat schreef:Kun je mij uitleggen waardoor jouw voorkeur naar de D750 ging?