1.

2.

3.

4.

Ik was even bang dat dat betekende dat de Oliemeulen ter ziele was. Maar gelukkig blijkt dat niet zo te zijn.gvdnberg schreef:Vroeger was er een dierentuin in Tilburg, maar deze is helaas opgedoekt.
Hoi René,ReneG schreef:Oh wat grappig, nooit geweten. Mooie foto's ook. Zijn ze goed te vinden? zou er wel eens een willen fotograferen.
Bedankt voor de tip, ik ga er binnenkort op af.gvdnberg schreef:het is niet moeilijk om ze te vinden. Elke keer als we een rondje Wandelbos lopen, komen we er wel een paar tegen. De “ juiste spot” is ook erg gemakkelijk te vinden, want bij een beetje mooi weer zitten er dagelijks minstens 5 fotografen te wachten op de juiste pose van deze olijke beestjes. Er is een vijver in het Wandelbos en de hoogste concentratie fotografen is aan de zuidkant van het oostelijke deel van de vijver. Je ziet het gelijk. Kan niet missen.
Mooie relatief open plek, zodat de zon goed tot op het oppervlak kan schijnen en de grondeekhoorns af en aan rennen, eten van het geplaatste voer en elkaar achterna zitten. Mijn foto’s zijn crops van opnames met de 70-200 en 2.0 converter. De beestjes zijn 20-25 cm groot zonder staart.
Succes verzekerd bij mooi weer. En dat mooie weer komt eraan!!
Groeten,
Gert
Nou ik heb ze gevonden, bedankt nog. Aardige foto's gemaakt al kunnen ze beter (het was vrij donker die dag). Binnenkort nog maar eens terug als er een mooi zonnetje staat.gvdnberg schreef:Succes verzekerd bij mooi weer. En dat mooie weer komt eraan!!
Groeten,
Gert
Kom maar op met die foto's hoor, ook al zijn ze niet met een Nikon gemaakt. Het gaat uiteindelijk om het resultaat, niet om het gereedschap.Piepenholleke schreef:Er werden uiteraard snel enkele foto's en wat videobeelden gemaakt maar helaas niet met Nikon zodat ze niet in aanmerking komen voor plaatsing.