1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Ga eens naar een diernpark en klim over het hek zul je zien of ze echt zo tam zijn en er zijn ook mensen die fotograveren hun huisdier die zijn meestal ook tam wat is daar mis mee of een foto van een mooie auto of horloge die loopt ook niet weg en bijt ook niet.Peter schreef:leuke serie, maar ik kan niet wennen aan 'tamme vossen'
zal verschil van beleving zijn
Dat laatste wisselt inderdaad. Soms wel, maar soms bewust niet om te voorkomen dat je een al te drukke achtergrond krijgt met allemaal takken en zo. Ik schiet ook niet met een 400/f2.8 objectief waarmee je alles in de achtergrond wegblurt (is daar een Nederlands woord voor?). En als je er regelmatig komt wordt je ook wat selectiever; ik probeer juist de mooiste situaties te vangen en niet elk hert dat toevallig in de buurt is te fotograferen.MarcoEos70D schreef:Fijne serie om naar te kijken, met mooie composities. Lekker een lager standpunt ook af en toe.
Dat helpt ook enorm in het verbeteren van het resultaat ja: kritischer zijn. Vind ik nog wel eens een uitdagingPatrick schreef:En als je er regelmatig komt wordt je ook wat selectiever; ik probeer juist de mooiste situaties te vangen en niet elk hert dat toevallig in de buurt is te fotograferen.