Beste mensen, hierbij een kennisgeving.
Bij het havenbedrijf Port of Rotterdam wordt er een workshop gegeven "Fotografieworkshop vanaf het water".
Voor de geïnteresseerde vind je alle info en kan je je hier ook opgeven via de volgende link naar de site van het bedrijf.
https://www.portofrotterdam.com/nl/erop ... ieworkshop
Veel plezier.
Fotografieworkshop vanaf het water
- p.visker
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Fotografieworkshop vanaf het water
Vriendelijke groet,
P. Visker
P. Visker
-
- Redactie NCN Magazine
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Fotografieworkshop vanaf het water
Wat leuk zeg!
Ik zit net "Europe from above" te kijken waarin een item over de Rotterdamse haven en Maasvlakte. Dat bracht me op het idee dat het wel leuk zijn om ook daar eens te fotograferen en zag tijdens de reclame net je bericht. Perfect timing!
Ik zit net "Europe from above" te kijken waarin een item over de Rotterdamse haven en Maasvlakte. Dat bracht me op het idee dat het wel leuk zijn om ook daar eens te fotograferen en zag tijdens de reclame net je bericht. Perfect timing!

- Tony D
- Moderator
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Het is op 2 juli, dan zit ik op de Fotofair.
Ton
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Leuk Paul, dank voor de tip, aangemeld. Altijd leuk, een boottochtje.p.visker schreef:Beste mensen, hierbij een kennisgeving.
Bij het havenbedrijf Port of Rotterdam wordt er een workshop gegeven "Fotografieworkshop vanaf het water".
Voor de geïnteresseerde vind je alle info en kan je je hier ook opgeven via de volgende link naar de site van het bedrijf.
https://www.portofrotterdam.com/nl/erop ... ieworkshop
Veel plezier.