OverTheEdge Swing, Amsterdam Tower

Visuele context

Tja, er resteert helaas nog 1 actief draadje op dit eens interessante forumEdvandeZilver schreef:232+ keer bekeken en 0 (nul) reacties.
Mee eens, als compact rondloop objectief met een prettig groot zoombereik en "goed genoeg" kwaliteit een prima keuze.EdvandeZilver schreef:Deze foto's zijn dé ultieme reclame voor de Z 24-200 als alternatief rondloop objectief!
Eventuele nabewerking van deze foto's nagelaten, maar dit geeft een prima indruk waartoe dit objectief in staat is.
Bedankt Henk voor het kijken en je reactie.HenkvanZuylen schreef:Ik had ze gemist, maar “visuele context” is een prachtige foto
Ik plaats dit soort Z 24-200mm foto's ook om aan te geven dat a) een objectief niet per sé heel duur hoeft te zijn om kwalitatief goede foto's te maken (nu in de aanbieding voor slechts €741) en b) een Z-objectief niet groot en zwaar hoeft te zijn. Als je goed met de mogelijkheden én beperkingen van een dergelijke superzoom weet om te gaan valt er met veel plezier prima mee te fotograferen.Peter schreef:machtig objectief inderdaad
Ben ik het wel mee eens....we maken elkaar ook allemaal gek dat we persé die 2.8 zoom van dik 2k per stuk moeten hebben.Skippy schreef:Ik plaats dit soort Z 24-200mm foto's ook om aan te geven dat a) een objectief niet per sé heel duur hoeft te zijn om kwalitatief goede foto's te maken (nu in de aanbieding voor slechts €741) en b) een Z-objectief niet groot en zwaar hoeft te zijn. Als je goed met de mogelijkheden én beperkingen van een dergelijke superzoom weet om te gaan valt er met veel plezier prima mee te fotograferen.Peter schreef:machtig objectief inderdaad
Absoluut!EdvandeZilver schreef:Deze foto's zijn dé ultieme reclame voor de Z 24-200 als alternatief rondloop objectief!
Eventuele nabewerking van deze foto's nagelaten, maar dit geeft een prima indruk waartoe dit objectief in staat is.