Dan hoor je mij niet klagen
Nikon D500
Af-s 300 F2.8

1: Tevreden knabbelt ie wat aan zijn wilgentakje

2: NEE!! IK WIL NIET OP DE FOTO

3: Wilgenstak gaat mee naar de burcht

4: Zie ik dat nou goed.... Is die fotograaf er nou alweer

En dan hoor je ons ook niet klagen, integendeel. Dat moeten wel bijzondere momenten zijn geweest. Fraai hoor!Jos van den Elshout schreef:Als ik 's morgens de wekker erg vroeg af laat gaan, in de hoop op tijd te zijn om nog wat bevers te kunnen fotograferen, en vervolgens geven de ze mij de gelegenheid om ze op deze manier te fotograferen...
Dan hoor je mij niet klagen
Hartelijk dank.weimaraner schreef:Die tweede is inderdaad leuk, een beeld dat veel fotografen zullen laten schieten maar leuk dat jij die wel gemaakt hebt.
Wil, ik zal serieus kijken of of ik de "lol" van dit forum terug kan krijgen en regelmatig wat kan plaatsen.Willem Focus schreef: Fijn dat je de weg naar NCN weer een beetje terug gevonden hebt.
Groet……Willem.
Foto's zijn uiteraard wel een beetje gecropt.HenkvanZuylen schreef:Mooie opnamen
Met een 300mm (is natuurlijk wel wat meer bereik op een D500) moet je toch behoorlijk kortbij hebben gezeten, ik ben benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt
Zie bovenstaande reactie.josti schreef:Knap werk! Zelf in het water gestaan/gelegen? Die achterkant is gaaf
De Brabantse Biesbosch.Frans Martens schreef:Jos van den Elshout schreef: (Limburg, Brabant, Biesbosch?)