Antwerpen, station

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
annoh
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Antwerpen, station

Bericht door annoh » vr sep 29 2023 9:05 am

Antwerpen heeft een mooi station. Om een foto als deze te maken heb ik die dag speciaal mijn 70-200mm mee genomen. Anders had ik hem thuis, op de stadscamping, gelaten.
Afbeelding
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit een Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.

Tony D
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Antwerpen, station

Bericht door Tony D » vr sep 29 2023 9:58 am

Mooie lijnen die naar een wazige vlek achterin leiden. Wat is dat? Het lijkt of er iemand op de bank ligt te slapen. Een dakloze? Intrigerend.

Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door weimaraner » vr sep 29 2023 5:07 pm

Heerlijk perspectief met al die lijnen zo en die fiets brengt er een verhaal in. Daarnaast ook nog eens een hele mooie zwart wit omzetting, vinddit een hele fijne plaat om (langer) naar te kijken.

gvdnberg
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » za sep 30 2023 10:05 am

Wat mij betreft had de verre achtergrond iets meer tekening mogen hebben, verder ben ik het met de voorgangers eens: een rustige afbeelding, die mooi in zwart-wit is gezet en door de fiets een verhaal vertelt.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”