MO september 2024, Beoordelen foto's "Beweging”

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.
Plaats reactie

Welke foto van onderstaande fotografen vind jij het mooiste of de beste en krijgt jouw stem?

Peiling eindigde op ma okt 21 2024 6:16 pm

wim hoppenbrouwers
2
5%
dubbelyoubee
8
21%
josti
4
11%
ErikReijnders
0
Geen stemmen
Tony D
1
3%
a3aanw
0
Geen stemmen
joepnd
1
3%
JanetvdH
2
5%
ben42
2
5%
ReneG
13
34%
Ronald53
3
8%
w.wind
2
5%
Gemmageluk60
0
Geen stemmen
Karina2
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 38

josti
Maandopdrachten
Maandopdrachten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

MO september 2024, Beoordelen foto's "Beweging”

Bericht door josti » di okt 01 2024 6:16 pm

Dag allemaal,

Het thema van september 2024 was 'Beweging'. Aanleiding voor deze opdracht was een draadje op het forum over een foto voor een plaatselijke fotoclub van een van onze leden met datzelfde thema. De discussie die in dat draadje ontstond, bracht mij op het idee om dit thema ook voor de maandopdracht te gebruiken om te zien hoe de ncn'ers 'Beweging' fotografisch vastleggen. Er zijn deze maand veertien geldige inzendingen. Bij drie foto's ontbraken de exif-gegevens In eerste instantie. Op het laatste moment kwamen die bij twee foto's toch nog tevoorschijn. De derde foto bleef zonder exif-gegevens ondanks het verzoek die alsnog te leveren of zichtbaar te maken. De betreffende foto is daarom verwijderd en is niet in de poll opgenomen. Daarom hier nogmaals de oproep om goed te checken of je exif zichtbaar is, het liefst via een bijgeplaatste link of door op de foto te klikken.
Dus 14 foto's deze maand in de poll voor de eretitel 'foto van de maand'! Alle deelnemers hartelijk dank voor jullie inspanning, creativiteit en enthousiasme :thumbup:. De poll staat hierboven weer klaar om in te vullen. De foto's zijn te zien door op de link (verderop in dit bericht) te klikken. Alle veertien foto's staan op één pagina. Bekijk en beoordeel de foto's en kies dan de mooiste of beste uit de 14 foto's. Je mag je stem zoals altijd motiveren, niet verplicht maar leuk en leerzaam voor de makers van de foto's.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 oktober 2024 ongeveer 18.00 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Beweging" vind je hier.
De winnende foto's van 2024 worden na afloop van de polls in dit draadje getoond.
De foto's die de maandopdrachten van 2017 tot en met 2023 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 en 2023
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos

LosGoud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Re: MO september 2024, Beoordelen foto's "Beweging”

Bericht door LosGoud » do okt 17 2024 5:04 pm

Ik ben wat bevooroordeeld omdat ik er gewoond heb. Mijn stem is naar Wim gegaan met die prachtige 3D foto van Chicago.
Groeten van Ben
Mijn Foto's

Karina2
Redactie NCN Magazine
Redactie NCN Magazine
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Karina2 » vr okt 18 2024 10:31 am

De bijzonder originele en goed uitgevoerde foto van Tony heeft mijn stem gekregen.

josti
Maandopdrachten
Maandopdrachten

Bericht door josti » za okt 19 2024 9:30 pm

Even een reminder; voor diegene die nog niet hebben gestemd in de poll voor de mooiste foto bij het thema 'Beweging' is het nog niet te laat. Je kunt nog tot en met maandagmiddag je stem uitbrengen. De poll sluit op maandag rond 18.00 uur!
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl

josti
Maandopdrachten
Maandopdrachten

Bericht door josti » di okt 22 2024 11:24 am

De poll eindigde gisteren en het was al een tijdje duidelijk welke foto de voorkeur zou krijgen. Uiteindelijk kreeg de foto van ReneG met ruime voorsprong de meeste stemmen. Van harte gefeliciteerd Rene en je wint hiermee de maandopdracht van september 2024 met het thema 'Beweging'. Ik heb je inmiddels een pb gestuurd voor de afhandeling van deze maandopdracht.

Denkt iedereen ook aan de lopende maandopdracht met het thema 'Lovely lanes'? Je hebt nog tot en met 31 oktober de tijd om een foto bij dit thema te plaatsen. Succes!
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl

ReneG
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door ReneG » do okt 24 2024 2:57 pm

Hartelijk dank voor de stemmen, ik voel me vereerd. :D
Spul waarmee je foto's maakt...

Plaats reactie