Ik zou zeggen Ral 7015 (Leigrijs) of Ral 7016 (Antraciet), dit om zo weinig mogelijk invloed op de foto's te hebben in verband met reflecties. Wil je wel reflecties hebben, dan zou ik daarvoor los waarschijnlijk wit papier gebruiken. Een spiegeltje (met extra handjes ) kan soms ook wel wat helpen. (Of een hele schare aan verschillende soorten papier, om wat te kiezen te hebben wat betreft reflecties.Patrick schreef:Welke RAL kleur moet ik aanhouden?![]()
Ja de bonenzakken die je kan kopen zijn duur, lelijk en onhandig.Patrick schreef:Ik heb hier een saaie liggen, zwart of was ie nou donkerblauw (gebruik 'm nooit) zonder zo'n handig handvat.
Twee pakken van elk 500 gram gedroogde spliterwten van Hak. Bespottelijk duur maar AH had geen andere gedroogde peulvruchten. Je kan denk ik beter naar de Aldi of de Lidl gaan.
Dank je.Karina2 schreef:Heel leuk, Hester!
Ik zou altijd iets kunstmatigs kiezen als vulling. Voedsel gaat schimmelen, zeker als het vochtig wordt. En het is gelijk een kilo gewicht dat je mee moet slepen.Hester schreef:Twee pakken van elk 500 gram gedroogde spliterwten van Hak. Bespottelijk duur maar AH had geen andere gedroogde peulvruchten. Je kan denk ik beter naar de Aldi of de Lidl gaan.Patrick schreef:Wat heb je als vulling gebruikt?