Als ik voor de fotografie op pad ga doe ik dat altijd met een bepaald doel in gedachten, en neem ik alleen die spulletjes mee die daarvoor aangewezen zijn. Voor de vogel-fotografie is dat de Z8 met 180-600. Ik neem géén andere lenzen etc, enkel batterijen en wat eten en drinken.
Mijn huidige rugtas is niet geschikt voor deze combinatie. Iemand een suggestie welke tas de camera mét lens er aan bevestigd kan herbergen?
Rugtas voor camera en 180-600
- Thymen
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Rugtas voor camera en 180-600
Z8 / Zf - en wat leuk glaswerk
- Bas
- Clublid
- Ervaringsniveau: **
Re: Rugtas voor camera en 180-600
Kijk eens op https://shuttermuse.com/think-tank-back ... nt-review/, Dan Carr heeft daar zijn Z8 met 180-600 in de Think Tank Backlight Sprint getest.
-
- Redactie NCN Magazine
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ook Rollei biedt diverse mogelijkheden.
Zelf heb ik gekozen voor de Fotoliner Ocean Pro, omdat je apparatuur van de rugzijde en niet voorzijde bereikbaar is. Dat vind ik veiliger en er zit ook nog een combinatieslot op de voorzijde. Qua afmetingen voldoet die ook aan de voorwaarden om als handbagage mee te nemen in het vliegtuig.
De camera met 180-600mm past ook in de Fotoliner Ocean L en in de duurdere Adventure serie.
Meer info hier: https://www.rollei.com/collections/backpacks
Zelf heb ik gekozen voor de Fotoliner Ocean Pro, omdat je apparatuur van de rugzijde en niet voorzijde bereikbaar is. Dat vind ik veiliger en er zit ook nog een combinatieslot op de voorzijde. Qua afmetingen voldoet die ook aan de voorwaarden om als handbagage mee te nemen in het vliegtuig.
De camera met 180-600mm past ook in de Fotoliner Ocean L en in de duurdere Adventure serie.
Meer info hier: https://www.rollei.com/collections/backpacks
- Ronald53
- Clublid
- Contacteer:
Dat is het mooie van dit forum, er is zoveel informatie te vinden: viewtopic.php?p=956047#p956047
Ik fotografeer, dus ik ben.
- Thymen
- Clublid
Dank voor de reacties. ik denk dat ik die Think Tank BackLight Sprint eens ga bekijken in een winkel. Qua formaat net groot genoeg lijkt me. En qua prijs niet al te gek.
- Ronald53
- Clublid
- Contacteer:
Ik zou toch ook even de Glass Limo bekijken, als ik jou was. Die is wat hoger (dikker). Handig als je de Z8 op z'n kant legt.Thymen schreef:Dank voor de reacties. ik denk dat ik die Think Tank BackLight Sprint eens ga bekijken in een winkel. Qua formaat net groot genoeg lijkt me. En qua prijs niet al te gek.
Ik fotografeer, dus ik ben.
- Martin
- Regiocoördinator
Thymen, als je deze aanschaft neem hem dan svp mee 12 januari op onze Nieuwjaarsvergadering.Thymen schreef:Dank voor de reacties. ik denk dat ik die Think Tank BackLight Sprint eens ga bekijken in een winkel. Qua formaat net groot genoeg lijkt me. En qua prijs niet al te gek.
Het is een voor mij nieuw model van Think Tank en ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Martin
- Thymen
- Clublid
Martin;
als deze in mijn bezit is dan, neem ik het mee.
als deze in mijn bezit is dan, neem ik het mee.