Volgens alle informatie moet bij beheer de mogelijkheid krijgen om je abonnement aan te passen. Ik krijg al ca 2 weken alleen de mogelijkheid om het "lidmaatschap te beeindigen" te zien. De volgende incasso staat gepland op 2 februari.

Zoals je kunt zien in het openingsbericht heb ik deze keus niet.jan24 schreef:Ik had een mail m.b.t. verhoging abonnementsprijs.
Daarin een link die mij voerde naar mijn huidige maandabonnement. Aldaar kon ik deze omzetten naar een jaarabonnement.
Het restant van mijn reeds betaalde maandabonnement werd keurig teruggestort en het nieuwe jaarbedrag werd afgeschreven.
Fragment uit de mail van 21-12-2024:
Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd op 21-januari-2025 (PT) en wordt automatisch elk jaar verlengd totdat je annuleert. Prijs kan veranderen bij verlenging. Je kunt je lidmaatschap op elk moment beheren of annuleren, rechtstreeks via je Adobe-account of via de klantenondersteuning.
"Adobe-account" kon ik aanklikken om vervolgens mijn abonnement aan te passen.
Ik heb de site nu al enige tijd doorzocht maar waar vindt ik een telefoonnummer? Met de virtuele assistent kom ik niet verder.Brutus schreef:Even bellen met de helpdesk.
Hebben mij prima geholpen.
Ik heb de keuze evenmin, en heb gewoon een direct via Adobe afgesloten doorlopend abonnement. Geen idee waar het verschil in zit.jan24 schreef:@jan
Bijzonder dat het bij jou niet zichtbaar was. Zou dat te maken kunnen hebben gehad met het soort abonnement?
Die mail heb ik ook niet gehad. Ik heb mijn abonnement ook direct via Adobe afgesloten en een doorlopend maandabonnement.MarcoEos70D schreef:Ik heb de keuze evenmin, en heb gewoon een direct via Adobe afgesloten doorlopend abonnement. Geen idee waar het verschil in zit.jan24 schreef:@jan
Bijzonder dat het bij jou niet zichtbaar was. Zou dat te maken kunnen hebben gehad met het soort abonnement?
Ik heb overigens ook nog geen mail gehad over de prijsverhoging, dus mijn hoop is dat ik als ik die eenmaal heb ontvangen wel verder kan.