1. Havik/Heksenbrug

2. Havik/Elleboogkerk

3. De Hof/Sint-Joriskerk

4. De Hof

5. Groenmarkt/Café Tante Cor (sinds 1755!)

Dank Ton. Bij foto 1 past het vierkante formaat inderdaad heel goed.Tony D schreef: zo aug 03 2025 10:25 pm Leuk idee! Ik voor mij vind dat het het beste uitkomt bij nr 1.
Ton
Dank Karen. Leuk om eens wat anders te doen dan normaal, ik heb er schik in.
Dank Gemma. Ik heb die combi niet bewust gezocht maar scherp opgemerkt van je.Gemmageluk60 schreef: ma aug 04 2025 10:59 am Mooie serie, kleurrijk en scherp. Mijn favoriet is drie: die strenge kerk en de mensen op het terras, mooie combi!
Dank Karen, "feel good" doe ik het voor
Dank Gemma. Dat huisje (of eigenlijk pakhuis) uit 1700 was ik wel even mee bezig. Eerst compositie bepalen, kerktoren moest er namelijk ook op. Passanten ok maar dan niet storend en in het licht in de verte. En natuurlijk wachten tot de zon doorbreekt. Al met al vijftien minuten geduld opbrengen totdat alles op zijn plaats valt.Gemmageluk60 schreef: wo aug 06 2025 5:33 pm Weer fijne en goed doordachte plaatjes. Vind vooral dat huisje uit 1700 mooi. Goed standpunt!
Mooi compliment Marco, dank!MarcoEos70D schreef: wo aug 06 2025 6:06 pm Deze beeldverhouding in combinatie met jouw kenmerkende stijl alsmede een fotogenieke stad is een garantie voor mooie platen. Ik herken ze bijna allemaal, wat het extra leuk maakt. Mooie serie!