De Romeinse baadster.
-
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
De Romeinse baadster.
Laatst gewijzigd door Hester op za aug 09 2025 1:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: De Romeinse baadster.
Zo te zien heb je meerdere vlekken op je sensor. Over de foto, ik denk dat als je een paar stappen naar rechts had gezet en het hoofd tegen de blauwe lucht had geplaatst de foto beter zou zijn. Nu wordt het effect wat tenietgedaan.
-
- Redactie NCN Magazine
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Wel bijzonder, leuk bedacht, fraaie vormgeving. Waar is dit? Is dit tijdelijk of structureel?
-
- Regiocoördinator
Ik heb de vlekjes weg gehaald. Dit kunstwerk staat bij Herwen. Kijk hier https://mijngelderland.nl/inhoud/verhal ... e-baadster
Het is sprookjesachtig mooi.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Beste Hester,
Fraai, en subtiel hoe je de horizon gebruikt om de preutse medemens de mond te snoeren.
Groeten, Gijs
Fraai, en subtiel hoe je de horizon gebruikt om de preutse medemens de mond te snoeren.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
- Regiocoördinator
Ha Ha, joh het is zo prachtig. Als men hier al niet tegen kan.....gijs sandberg schreef: za aug 09 2025 2:06 pm subtiel hoe je de horizon gebruikt om de preutse medemens de mond te snoeren.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Re: als men...
Beste Hester,
Je zal verbaasd staan...
Ik herinner me de steigerende grmeenteraadsleden toen de HTM in den Haag een tram voor de zomermaanden aankleedde als Bikini-lijn (tram naar het strand).
N.b. in het htm persbericht had nog wel gestaan dat het idee van Vrouwelijke htm medewekers kwam, sic.
Back on subject: het beeld komt soms deels onder water te staan, via Google maps zijn meer fotos te zien.
Groeten, Gijs
Je zal verbaasd staan...
Ik herinner me de steigerende grmeenteraadsleden toen de HTM in den Haag een tram voor de zomermaanden aankleedde als Bikini-lijn (tram naar het strand).
N.b. in het htm persbericht had nog wel gestaan dat het idee van Vrouwelijke htm medewekers kwam, sic.
Back on subject: het beeld komt soms deels onder water te staan, via Google maps zijn meer fotos te zien.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
- Regiocoördinator
Nou ik hou ook helemaal niet van vrouwlijk bloot dat met de haren erbij gesleept wordt (bloterikken op auto's of zo) maar ik vind dit kunstwerk niet "bloot". Klopt dat het onder water komt dus dan moet ik weer heen.
-
- Redactie NCN Magazine
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Leuk dat stukje achtergrondinformatie !Hester schreef: Dit kunstwerk staat bij Herwen. Kijk hier https://mijngelderland.nl/inhoud/verhal ... e-baadster