Onder zeer slechte lichtomstandigheden deze 4 uit de selectie gekomen.
1

2

3

4

Klopt! Soms zelfs streng verboden. Meestal is er in die gevallen wel voldoende licht. Je moet altijd inschatten tijdens of vlak voor het concert of het wel of niet kan. Ik doe het ook alleen als het licht zwaar bagger is. En een beetje inflitsen is iets anders dan een band compleet verblinden met een volle flits recht voor hun kokerPatrickP schreef:Flitsen wordt overigens niet altijd op prijs gesteld...
Wauw, wat een gave prenten zeg!!rainbow eyes schreef:Bij Volbeat weinig spannende composities, 3e is te donker, 4e is nog het meest interessant, maar ik had de bassist op de achtergrond weggecropt, die voegt niets toe, integendeel zelfs, ik vind hem storend op deze foto.
Bij The Tragically Hip zou ik zeker de loze ruimte bovenaan weg croppen, en zowel links als rechts kan er ook wel iets van af worden gehaald.
Omdat het een verzameltopic is hier een paar van mijn hand van afgelopen weekend, de Zweedse glamrockers Danger in Woerden. Klein zaaltje, veel rood licht, weinig frontlicht dus een beetje ingeflitst.
1.
2.
3.
4.
5.