Wie kan mij verder helpen?
Jarenlang heb ik foto's gemaakt met analoge spiegelreflexcamera's, de laatste was de F50. Toen kwamen die handige compacte "digitalen", tja, ook ik ben gezwicht.
Maar inmiddels wil ik graag weer overstappen op het betere werk, met in het achterhoofd dat ik nog een paar heel leuke AF lenzen heb liggen van de F50.
Welke body kan ik nu het best aanschaffen om ook nog te kunnen genieten van deze lenzen, 'k blijf kennelijk toch een hollander.
F50>D???
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste Heemstra, Welkom op het Nikon forum.
Ik begrijp uit je verhaal dat je een F50 hebt met nog wat AF objectieven. Je bent op zoek naar een body waarop je die kunt gebruiken. Ik zou willen zeggen alles behalve een D40, D40x of D60. Die hebben namelijk geen AF motor.
Je kunt eens kijken naar een nieuwe D80 of nieuwer maar je kunt ook kijken naar 2e handsmodellen als de D50 of D70. Prima camera's al een paar jaartjes oud en goed 2e hand te krijgen.
Wat voor objectieven heb je eigenlijk ?
Ik begrijp uit je verhaal dat je een F50 hebt met nog wat AF objectieven. Je bent op zoek naar een body waarop je die kunt gebruiken. Ik zou willen zeggen alles behalve een D40, D40x of D60. Die hebben namelijk geen AF motor.
Je kunt eens kijken naar een nieuwe D80 of nieuwer maar je kunt ook kijken naar 2e handsmodellen als de D50 of D70. Prima camera's al een paar jaartjes oud en goed 2e hand te krijgen.
Wat voor objectieven heb je eigenlijk ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ga lekker voor de D80 waar voor je geld zijn veel mensen met me eens 
En ben ook wel beniewd welke lenzen je nog hebt
Gr Corné Goud

En ben ook wel beniewd welke lenzen je nog hebt

Gr Corné Goud
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/