na de inventarisatie in de topic over wat we gebruiken als fotobewerkingsprogramma's, ben ik nu benieuwd wat voor programma er voor mij gechikt zou zijn om foto's op mijn homepage te plaatsen.
Nu doe ik dat met Lightroom, eenvoudig en snel. Nadeel is dat je een map met foto's plaatst en geen catogorien kan maken.
homepage
- aquarius
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Hoi,
Heb even op je site gekeken maar je hebt alle foto`s in een map "mijn foto`s"gestopt. Je kan in de map "mijn foto`s"toch gewoon meerdere mappen aanmaken met catagoriën en daarin je foto`s plaatsen.
Ik doe het zelf met JAlbum maar dat komt omdat het gratis is (ben een Zeeuw) en makkelijk (ben een beetje lui)
http://aquarius-fotografie.nl/fotoalbum.html
Ken jouw programma niet maar moet volgens mij ook te doen zijn.
De foto`s zien er in ieder geval goed uit op je site.
Groetjes,
Bennie
Heb even op je site gekeken maar je hebt alle foto`s in een map "mijn foto`s"gestopt. Je kan in de map "mijn foto`s"toch gewoon meerdere mappen aanmaken met catagoriën en daarin je foto`s plaatsen.
Ik doe het zelf met JAlbum maar dat komt omdat het gratis is (ben een Zeeuw) en makkelijk (ben een beetje lui)
Groetjes,
Bennie
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
- Franklin
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik gebruik Jalbum om een map klaar te maken voor publicatie. Vervolgens maak ik met webedit de website. Ik heb daarbij verschillende rubrieken gemaakt zonder verdere franje.
Klik op mijn www knopje voor een voorbeeld. Indien je meer info wilt, gewoon nog even vragen.
Klik op mijn www knopje voor een voorbeeld. Indien je meer info wilt, gewoon nog even vragen.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Goeie tip!aquarius schreef:Hoi,
Groetjes,
Bennie
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief