Weekopdracht 28 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 28 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 07-03-08 t/m 21-03-08. Tot het begin van de avond van 21-03 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Mijn stem gaat naar Lawrence.
Mooi gedaan.
Mvg, Gino
Mooi gedaan.
Mvg, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
SwederD70 en Nikon Gino,
SwederD70 kreeg een glimlach op mijn gezicht, van de wuppie in de smurf....zegt iets over de tijd waarin we leven , met een vette knipoog in de gezellige kitch.
dikke creatieve pluim.
Bij Nikon Gino schuif ik zo op de bank aan, gezelligheid troef in huize Gino.
Prachtig neergezet, hoe sfeervol kan je bestaand licht "vastleggen", zo dus.
Ik geef mijn stem aan Gino
Overigens vind ik de foto van Wil ook goed gedaan, vind alleen jammer v/d voetjes. Als vertaling prachtig.
Geldt ook voor Riemke, prachtig portret.
SwederD70 kreeg een glimlach op mijn gezicht, van de wuppie in de smurf....zegt iets over de tijd waarin we leven , met een vette knipoog in de gezellige kitch.
dikke creatieve pluim.
Bij Nikon Gino schuif ik zo op de bank aan, gezelligheid troef in huize Gino.
Prachtig neergezet, hoe sfeervol kan je bestaand licht "vastleggen", zo dus.
Ik geef mijn stem aan Gino
Overigens vind ik de foto van Wil ook goed gedaan, vind alleen jammer v/d voetjes. Als vertaling prachtig.
Geldt ook voor Riemke, prachtig portret.
Laatst gewijzigd door mikemix op za mar 08 2008 12:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Femke en Nikon Gino,
Femke omdat het een mooie foto van een binnenkomer is. Kleine kinderen doen het altijd goed....
Nikon Gino omdat het perfect verbeeld hoe de opdracht luidt en daarnaast omdat het een pano is.
Jolanda
Femke omdat het een mooie foto van een binnenkomer is. Kleine kinderen doen het altijd goed....
Nikon Gino omdat het perfect verbeeld hoe de opdracht luidt en daarnaast omdat het een pano is.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.