Goedkoop en toch duurkoop
Goedkoop en toch duurkoop
In het begin goed contact en snel antwoord, problemen bij de douane HS stuurde mij een invoice deze naar UPS gestuurd.
De camera kreeg ik na 2 weken bij de douane te hebben gelegen thuis wel even 76 euro aan UPS afrekenen.
nu 2 maanden later een navordering van UPS (douane) a 645 euro invoerrechten op de mat.
Ik begrijp dat HS hier niets aan kan doen maar u bent gewaarschuwd het koopje bij HS kan veel duurder uitpakken heb ik gemerkt.
De camera kreeg ik na 2 weken bij de douane te hebben gelegen thuis wel even 76 euro aan UPS afrekenen.
nu 2 maanden later een navordering van UPS (douane) a 645 euro invoerrechten op de mat.
Ik begrijp dat HS hier niets aan kan doen maar u bent gewaarschuwd het koopje bij HS kan veel duurder uitpakken heb ik gemerkt.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
De douane wordt kennelijk oplettender.
Dat is balen! Zo ben je inderdaad wel duur uit. Ook vervelend voor HS, dat gaat potentiële klanten kosten.
Ik heb gelukkig nog nooit douaneproblemen gehad met de spullen die ik bij hem vandaan heb.
Dat wordt dus nog langer doorsparen, want ik was wel van plan een evt. D3 via HS te kopen, maar nu lijkt dat minder aantrekkelijk

Ik heb gelukkig nog nooit douaneproblemen gehad met de spullen die ik bij hem vandaan heb.
Dat wordt dus nog langer doorsparen, want ik was wel van plan een evt. D3 via HS te kopen, maar nu lijkt dat minder aantrekkelijk

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Je hebt gelijk, een D3. Die kost ongeveer € 3550. Daar komen dan die andere bedragen bij, dus in totaal € 4271.mikemix schreef:Volgens mij was het een D3, toch?
Duurkoop valt dan nog mee. Of vergis ik me weer?
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Re: Goedkoop en toch duurkoop
Dat is flink balen.rvangils schreef:In het begin goed contact en snel antwoord, problemen bij de douane HS stuurde mij een invoice deze naar UPS gestuurd.
Daar zal HS ook niet blij mee zijn als dat vaker gebeurt.