Ik ga voor mijn verjaardag oorlichtjes vragen
Ze is echt vreselijk komisch en vindt het "poseren" erg leuk. Dan denk je, ik laat haar even met rust en ineens zit ze op het achtergronddoek helemaal perfect..... Alleen net niet op de juiste plaats. Ze heeft wat training gehad om lichte hulphond taken uit te voeren. Bijvoorbeeld een la met haar neus dicht doen. Dat train je door een hond te leren dingen met zijn neus aan te raken. Dat heeft ze goed onthouden en als ze in een studio-setting even niet weet wat ze moet doen.... Dan gaat ze met haar neus alle statieven aanraken en vooral heel verbaasd kijken met haar oren op tien voor half drie
Nr 3 is hier favoriet. Aristah heeft licht bruine ogen en die komen op deze foto weer te voorschijn.
Het is maar goed dat haar echte baasje niet meer mee kan lezen, in dit geval dan, want die zou stomend achter haar PC zitten. Ze is van mijn overleden vriendin (en nu dus van ons). Ze heeft haar uit Spanje gehaald waar ze door stropers niet zo heel fraai behandeld is. Maar het is en en blijft een echte Podenco Ibiceno! Bleef mijn vriendin volhouden. Zeker als ik zelf weer eens niet meer bij kwam van die enorme oren. Het is jammer dat we er niet alle kanalen op kunnen ontvangen. Want dan hadden we multikabel meteen op kunnen zeggen