Spiegel probleem of normaal ?
Spiegel probleem of normaal ?
Ik heb een D80 waar ik prima foto's mee kon en kan maken.
Echter sinds korte tijd valt me op dat als ik een foto maak, wat allemaal goed gaat, dat er naarna nog een tik hoorbaar is en dat op dat moment het beeld een beetje verschuift...kent iemand dit en heeft dit ook ?
Het lijkt mij niet dat het hoort en ik kan zo niet zeggen hoe lang dit al het geval is. Het valt me sinds kort eigenlijk pas op, mede omdat ik ook zo af en toe een ERROR melding in het display kreeg. Dit lijkt echter verdwenen na de lens een paar keer eraf en erop gedaan te hebben.
Echter die tik en beeldversachuiving is er nog steeds.
Iemand tips ?
Echter sinds korte tijd valt me op dat als ik een foto maak, wat allemaal goed gaat, dat er naarna nog een tik hoorbaar is en dat op dat moment het beeld een beetje verschuift...kent iemand dit en heeft dit ook ?
Het lijkt mij niet dat het hoort en ik kan zo niet zeggen hoe lang dit al het geval is. Het valt me sinds kort eigenlijk pas op, mede omdat ik ook zo af en toe een ERROR melding in het display kreeg. Dit lijkt echter verdwenen na de lens een paar keer eraf en erop gedaan te hebben.
Echter die tik en beeldversachuiving is er nog steeds.
Iemand tips ?
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Eh, heb je nog garantie?
Ik zou dit toch even laten checken.
Heb het er net met Monique over en wat ook nog kan is de VR die nog actief is en stopt met een "tikje" en als je door je zoeker kijkt heb je het idee dat het beeld verschuift (minimaal)..
Maar misschien is er nog iemand die het iets beter kan uitleggen..
Groetjes Eelco
Ik zou dit toch even laten checken.
Heb het er net met Monique over en wat ook nog kan is de VR die nog actief is en stopt met een "tikje" en als je door je zoeker kijkt heb je het idee dat het beeld verschuift (minimaal)..
Maar misschien is er nog iemand die het iets beter kan uitleggen..

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- EelcoD7100
- Forumlid
- EelcoD7100
- Forumlid