Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
foto 1 zand en water

foto 2 Zonsondergang

Groeten Raymond
Vind je het niks of is het niks?The-Boss schreef:De eerste is dus helemaal niks, lijkt wel of het zand erop geplakt zit.
Tweede is een mooie foto, en inderdaad zou ik de horizon in PS recht maken.
Ik lees dat ze hem mooi vinden, dat is wat anders dan groot aan de muur. En ik dacht dat ik duidelijk was. Ik vindt de foto niks, niet mooi dus. Kan best een aardige foto geweest zijn maar de bewerking die je gedaan heeft maakt hem niet beter. rare randen bij het water en het zand.roeree schreef:[Ik heb al twee mensen die hem groot aan de muur willen dus smaken verschillen schijnbaar Groeten Raymond
Kijk en nu geef je een menig... bedankt daarvoor en nee je was dus niet duidelijk.The-Boss schreef:Ik lees dat ze hem mooi vinden, dat is wat anders dan groot aan de muur. En ik dacht dat ik duidelijk was. Ik vindt de foto niks, niet mooi dus. Kan best een aardige foto geweest zijn maar de bewerking die je gedaan heeft maakt hem niet beter. rare randen bij het water en het zand.roeree schreef:[Ik heb al twee mensen die hem groot aan de muur willen dus smaken verschillen schijnbaar Groeten Raymond
En inderdaad, zoveel mensen zoveel meningen