wat is Nikons beste Autofocus camera?
ook deze keer graag met onderbouwing, minstens 100 woorden, vol met uitingen van lof...

de MF-poll vind je hier:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... .php?t=379
Natuurlijk begreep ik dit speldeprikje, de camera waar je zelf het prettigst mee hebt gewerkt heeft toch altijd een streepje voor....Malo1961 schreef:![]()
Natuurlijk heb je gelijk, en ook de manier waarbij je de ai en ais objectieven dient te gebruiken op de F6 is wat omslachtiger als bij de F4.
Hoop dat je begrijpt dat het slechts een vriendschappelijk speldenprikje was. De beste is tenslotte persoonsgebonden en daarom erg subjectief.
Maar ik blijf natuurlijk wel bij mijn mening![]()
![]()
![]()
Off topic ( een beetje )
Ps, hoeveel F6 gebruikers zou onze club hebben, vraag ik me af......
gr. Martin
iemand moet maar eens eenzelfde poll maken met digitale camera'sThunderNet schreef:Voor mij de F5, dit is voor mij het summum op analoog gebied. Ik ben gewoon verliefd op die camera. Daarom heb ik er ook eentje gekocht.
Nu kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik jaren met die camera's geschoten heb. Omdat ik pas sinds een jaar echt serieus met fotografie bezig ben. En mijn 1e spiegelreflex een D70s is/was.
ach heb nog genoeg op het verlanglijstje staanDe Put schreef:Aardig arsenaal...Omdat ik pas sinds een jaar echt serieus met fotografie bezig ben. En mijn 1e spiegelreflex een D70s is/was...:
Nikon Body's: F401s; F5; E3s; D1; D70s;
Nikkor Lenzen: 18-70; 50 f/1.8; 80-200 f/2.8; 105 f/2.8; 35-70 f/3.3-4.5;
Nikon Speedlights: SB-24; SB-800;
Groeten,
Remco