hey hallo, hopelijk kan een van jullie me helpen. Ik heb onlangs een clean windows install gedaan, en dus zo ook van mn Capture 4.4. Ik heb hiermee nooit problemen gehad, maar na deze her install krijg ik steeds foutmeldingen. Al een paar keer opnieuw geinstalleerd, het blijft t zelfde.
Als ik een NEF wil openen vanuit DVD of C-drive zeg maar krijg ik de melding "kan C:\C:\ ......(etc) niet openen". Vreemd genoeg zijn de bestanden wel gewoon met CS2 te openen. Wat vreemd is dat hij DVD en/of C-drive resp. d:\d:\ en C:\C:\ geeft en ik denk dat hij t daarom niet kan openen. Iemand een idee? De bestanden zijn niet beschadigd ofzo.
Wie o wie....
Alvast jullie dank!
groeten,
Gilbert
foutmelding bij Capture 4.4.2
hallo Roelof, ja inderdaad heb ik deze volledig verwijderd en NC 4.4 opnieuw geinstalleerd. Ik heb ook een keer update 4.4.2 gedaan wat de zelde problemen blijft geven. Ik heb t idee dat hij in de knoei raakt als hij t bestand wilt opzoeken, zoals eerder vermeld geeft hij 2x de C of D drive aan dat hij daar geen bestand kan vinden. Ik snap er niks van.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
hey hallo allemaal, ik haal weer even een oud tpoic van me oud de kast...dit probleem doet zich namelijk weer voor sinds ik NX2 geinstalleerd heb. Maar de bovengemelde oplossing "file-associates" blijkt niet te werken nu. Iemand idee? ik krijg bij een aantal (niet allemaal!!!) de melding;"kan C:\C:\ ......(etc) niet openen".
Anyone?
Anyone?