Grotten-update.

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Erik Leertouwer

Grotten-update.

Bericht door Erik Leertouwer » di aug 01 2006 12:00 am

Hallo allemaal, afgelopen weekend teruggekomen uit Spanje en de foto's op de computer gezet. In de grotten heb ik veel met de ISO-waardes moeten spelen en verschillende keren moeten flitsen. Ik mocht m'n statief niet mee naar binnen nemen ivm struikelgevaar. Begreep ik wel, maar ik was lekker vroeg en het was nog helemaal niet druk dus was toch wel een tegenvallertje.

Ondanks dat tevreden over de resultaten. De geflitste foto's moeten wel wat gefotoshopt worden en in het ergste geval weggooien. Misschien heb ik verkeerd geflitst; de sfeer lijkt er een beetje uitgeflitst. De niet geflitste foto's zijn erg mooi op een aantal onscherpe exemplaren na. Ook weggooien dus. Dan nog zijn er genoeg over; ben namenlijk lekker fanatiek beziggeweest. Heb flink kunnen oefenen. De rest van de vakantie ook trouwens.

Via deze update een ieder die gereageerd heeft op m'n 'grottenvraag" nogmaals hartelijk dank. En mocht er iemand in de buurt van Nerja terechtkomen, ga die grotten in. Erg de moeite waard, zeer fotogeniek.

Groeten, Erik.

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » di aug 01 2006 8:50 am

Erik heel leuk allemaal natuurlijk, maar wat willen we hier nu zien: FOTO'S !!!!!!!!! :lol: dus kom maar op wij zijn benieuwd :)
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Erik Leertouwer

Bericht door Erik Leertouwer » di aug 01 2006 11:52 pm

Ik waardeer je niewsgierigheid Martijn, maar je zult nog even moeten wachten. Eerst wil ik de vakantiefoto's goed voor elkaar hebben en evt bijgewerkt. Daarna ga ik zeker uitvogelen hoe ik ze het best kan laten zien, daar kun je van op aan. Mocht ik er niet uitkomen hoe ze hier te plaatsen roep ik zeker je hulp in. Groeten, Erik.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”