Gebruiken jullie ook een snellader etc...graag jullie ervaringen; welk merk etc.... Overigens gebruikte ik altijd 5 batterijen...maakt het uit als ik er gewoon 4 ga gebruiken....

Thks,hans1956 schreef:Ja, ik gebruik de power accu 2500 mAh van Varta. Daarbij zit de Power play charger ook van Varta. Deze is zowel thuis als in de auto te gebruiken.
Ben er zeer tevreden mee.
O ja ik gebruik er maar vier.
Gr. Hans
De oplaadtijd ligt tussen de 2 en 4 uur.Snadaa schreef:Thks,hans1956 schreef:Ja, ik gebruik de power accu 2500 mAh van Varta. Daarbij zit de Power play charger ook van Varta. Deze is zowel thuis als in de auto te gebruiken.
Gr. Hansik lees net dat de oplader zich automatisch aan de netspanning aanpast....handig voor als we naar Mexico gaan dit jaar!!! Hoe lang duurt het opladen... Het is geen druppellader, betekent dit dat je de batterijen moet verwijderen als ze vol zijn...
Nou dan gaan we morgen eens op zoek....Mediamarkt of zoiets....hans1956 schreef:De oplaadtijd ligt tussen de 2 en 4 uur.Snadaa schreef:Thks,hans1956 schreef:Ja, ik gebruik de power accu 2500 mAh van Varta. Daarbij zit de Power play charger ook van Varta. Deze is zowel thuis als in de auto te gebruiken.
Gr. Hansik lees net dat de oplader zich automatisch aan de netspanning aanpast....handig voor als we naar Mexico gaan dit jaar!!! Hoe lang duurt het opladen... Het is geen druppellader, betekent dit dat je de batterijen moet verwijderen als ze vol zijn...
Volgens de gebruiksaanwijzing zit er een automatische oplaadcontrole op. Is een batterij vol dan gaat automatisch de druppellading in werking. Zodoende hoef je de batterijen er niet uit te halen.
Gr. Hans
Dat is dan zonder lader. Met lader €23,95TonHos schreef:Gebruik ook ReCyko, geen problemen, lopen niet leeg, prijs bij cameranu 17,95 eurotjes