Afgelopen weekend lekker een paar dagen eruit geweest en toen de volgende foto's gemaakt
1

2

3

Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Dat had je misschien beter niet kunnen doen. Meer kleur en de schaduwen zeker niet accentueren. Misschien oogt het origineel frisser?lady j schreef:De kerk heb ik inmiddels met mijn blote handen weer wat rechterop gezet.
De kleuren heb ik iets minder fel gemaakt. wat misschien zo raar overkomt zijn de schaduwen die ik versterkt heb door de 'burn'en 'dodge' tool in Photoshop.
Kun je dan zeggen wat ik er aan moet veranderen om "beter" te worden. Ik bedoel ik vind kritiek prima maar ik moet er wel wat van kunnen leren en met zulke losse opmerkingen kan ik eerlijk gezegd niet zoveel......chip54 schreef:Alledrie kunnen ze me niet echt bekoren.
1 te vlak
2 wel aardig maar wel erg dichtbij
3 nietszeggend
Ik denk dat hij het ietwat kort en bondig, maar weldegelijk uitlegd.lady j schreef:Kun je dan zeggen wat ik er aan moet veranderen om "beter" te worden. Ik bedoel ik vind kritiek prima maar ik moet er wel wat van kunnen leren en met zulke losse opmerkingen kan ik eerlijk gezegd niet zoveel......chip54 schreef:Alledrie kunnen ze me niet echt bekoren.
1 te vlak
3 nietszeggend
Je hebt een pbtje..lady j schreef:Kun je dan zeggen wat ik er aan moet veranderen om "beter" te worden. Ik bedoel ik vind kritiek prima maar ik moet er wel wat van kunnen leren en met zulke losse opmerkingen kan ik eerlijk gezegd niet zoveel......chip54 schreef:Alledrie kunnen ze me niet echt bekoren.
1 te vlak
3 nietszeggend