Ik kan u melden, het is tot op heden geweldig. Er zijn nu 3 dagen voorbij en vanavond is de grande finale met een optreden van de Klezmatics, een internationaal bekende, Grammy award winnende band.
Het festival heeft de volgende indeling. Dag 1 waren er 12 bands - ensembles die meededen aan de voorronden en op dag 2 weer 12 bands. Uit deze 24 deelnemers zijn er 6 uitgekozen die op dag 3 konden meedoen aan de finale van het concours. Op dag 4 zal een optreden van de Klezmatics worden vastgelegd. Het is dus de bedoeling dat alle optredens worden vastgelegd op een zo goed mogelijke manier!
Voor de bekenden van het muziekgebouw (http://www.muziekgebouw.nl/) de eerste 2 dagen hadden plaats in de BAM zaal en de laatste 2 dagen in de grote zaal.
De omstandigheden waren bar. Slecht licht, vaak bewegende artiesten, mensen voor je beeld etc. kortom zoals een optreden - concert hoort te zijn

Ik zal de aankomende tjid regelmatig wat materiaal laten zien dat ik heb gemaakt. Hierbij alvast een voorproefje van de grote zaal (wie heeft er nog een fish eye voor me)