Weekopdracht 33 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 33 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 16-05-08 t/m 30-05-08. Tot het begin van de avond van 30-05 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Laatst gewijzigd door roel op vr mei 16 2008 11:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Weekopdracht 33 - Beoordelen foto's
Ik vond het lastig kiezen, er zit voor mij niet echt een topper tussen. Uiteindelijk heb ik gestemd op de eerste foto van Hans Braakhuis. De tere kleuren geven mij toch het meeste een lentegevoel.
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Mijn stem gaat naar SwederD70, meest originele.
Groeten.......
Groeten.......
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Mij stem gaat dit keer naar Lawrence (Arabia), met name voor de eerste foto. Schitterend contrast, het koolzaadveld in de zon, de stapelwolken. Kenmerkend voor het Hollandse voorjaar.
Niets ten nadele overigens voor de vele tulpenfoto's. ik vind de bijdrage van Mikemix ook geweldig.
Tja je moet nu eenmaal een keuze maken.....dus Lawrence...komt ie
*KLIK*
Niets ten nadele overigens voor de vele tulpenfoto's. ik vind de bijdrage van Mikemix ook geweldig.
Tja je moet nu eenmaal een keuze maken.....dus Lawrence...komt ie
*KLIK*
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Veel foto's dit keer. De plaatjes met hard zonlicht en/of uitgebeten witte vlakken vielen voor mij al af. Ik heb gekozen voor de eerste foto van Mikemix, tulpen met blauwe lucht. Het is de lichtdoorval in de bloembladen die mij het meest aanspreekt, daarna de frisse kleuren en combinatie met blauwe lucht. Nikon Gino zou voor mij 2e zijn geworden vanwege ook mooie lichtdoorval, maar ik hou niet zo van zwarte achtergronden bij 'natuurlijke' onderwerpen.