2) f5,6 1/60 iso 400 125 mm

3) f5,6 1/125 iso 400 230 mm

4) f5,6 1/80 iso 400 200 mm

5) f5,6 1/100 iso 400 195 mm

Wat is het toch een pracht lens he die 70-300 VR .
Groetjes William
En een fotograaf die weet hoe hij er mee moet omgaan. Complimenten hoor. Mooie serie, soms iets te rood gezicht maar dat komt door de spotlights naar ik mag aannemen.william schreef:Wat is het toch een pracht lens he die 70-300 VR .
Groetjes William
Belle Perez, een zangeres uit belgië die soort van jody bernal achtige liedjes zingtArend-ho schreef:leuke foto's maar wat extra punch en scherpte zou denk ik niet verkeerd zijn.
omzetting naar zwart wit doet ook veel.
wie is belle eigenlijk ?? ken alleen mijn dochter annabelle ?
ik wordt oud...haha
Arend
VR is ook bedoeld voor stilstaande onderwerpen die uit de hand worden geschoten......Opgezetfan schreef:Die VR is wel een vooruitgang, maar op zekere hoogte houdt het op met het compenseren van beweging natuurlijk en worden gewoon je sluitertijden te lang. Beter is dan om een f/2,8 lens te hebben of je ISO op te schroeven.
dat schermpje kun je alleen gebruiken om de compositie te bepalen en te kijken hoe je histogram eruit ziet, om te bepalen of de foto scherp is heb je toch echt iets anders nodig.william schreef:Mike ik had het niet gedaan omdat ik ze op mijn schermpje van de camera (D80) wel scherp vond maar achteraf was dat dus niet het geval.