Nikkor 55-200

Discussies over telezoom objectieven zoals 55-200 mm, 80-200 mm, 70-300 mm of 200-400 mm
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma jan 28 2008 2:16 am

Roelof schreef:En aangezie n er doorgaans maar twee Tamrons echt aangeraden worden, de 17-50 en de 90mm, verwacht ik dat ze daar mee willen scoren.
He, zouden dat nou puur toevallig de lenzen zijn die ik van Tamron heb... :wink: :wink: :wink:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Laantje

Bericht door Laantje » ma jan 28 2008 6:55 pm

Je kunt ook nog gewoon even wachten met een macrolens. Ik verwacht dat Tamron binnenkort met een D40-vriendelijke uitvoering van die 90mm van jou komt. Het ding heeft een goede naam en ze zouden er best mee kunnen scoren. Ze hebben nu twee multizooms met een Nikon compatible scherstelmotor, dus nu wordt het tijd voor de andere lenzen. En aangezie n er doorgaans maar twee Tamrons echt aangeraden worden, de 17-50 en de 90mm, verwacht ik dat ze daar mee willen scoren. Die twee komen echt wel voor het eind van het jaar met een AF motor voor Nikon uit.
Dan wacht ik daar nog even op... :idea: Sparen kan even geen kwaad denk... :?

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma jan 28 2008 7:19 pm

Als het bericht klopts is komt er een AF-S versie van de Nikon 60mm Macro. Niet de goedkoopste lens, maar wel een hele goede (althans, dat is de huidige 60mm)!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Laantje

Bericht door Laantje » ma jan 28 2008 7:53 pm

PatrickP schreef:Als het bericht klopts is komt er een AF-S versie van de Nikon 60mm Macro. Niet de goedkoopste lens, maar wel een hele goede (althans, dat is de huidige 60mm)!
En dat komt dan ongeveer op...?

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jan 29 2008 12:26 am

Er is ergens een draadje op het forum over nieuwe Nikon lenzen. Daar zag ik het in langskomen. Maar de lenzen zijn aangekondigd, dus wellicht voorzien van een adviesprijs. Maar wanneer ze in de winkel liggen en voor welke prijs, daar heb ik geen idee van... :(

Plaats reactie

Terug naar “Telezoom”