Toevallig Woensdag aan een ander forumlid verkocht.soulpic schreef:Iemand toevallig een Nikkor AF 50mm f1.8 D in de aanbieding, samen met BR 2A omkeerring?
Succes met je zoektocht.
Op marktplaats zie ik ze ook zo nu en dan voorbij komen.
Sorry, heb draadje een tijdje niet gevolgd; nee, heb er zelf nog nooit iets gekocht. Heb adres uit een ander draadje, een tijd terug, gehaald. Heb tot nu toe alleen een filter uit Hong Kong laten komen en een bescherming voor de LCD's van m'n D200.Marceld schreef:Heb jij daar wel eens wat gekocht? Wat zijn je ervaringen? Men biedt wel interessante zaken aan voor leuke prijzen...chip54 schreef:Niet helemaal correct. Als je de 35/2.0D uit Hong Kong laat komen, ben je, als je goed oplet, niet meer dan ca. € 250 kwijt. Heb je toch weer 15 mm extra voor. Hier een link:
http://stores.ebay.nl/Kea-Photo_Nikon-g ... idZ2QQtZkm
Graag wat meer info!![]()
Groet,
Marcel
Het kan zijn dat hij dan linksom draait. Maar dat is niet erg. Dat is gewoon een kwestie van wennen.soulpic schreef:Heb hem besteld bij digitalstreet.nl
Nu vraag ik me wel af of dit de nederlandse of engelse versie is (omdat ie maar 117 euro kost)
Maakt 't eigenlijk verschil uit? (ned of engels)
Hoop dat ik hem maandag/dinsdag krijg, zal wel niet i.v.m die zielige carnaval![]()