Militaire Erebegraafplaats Rhenen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » za mar 15 2008 5:23 pm

@ GDP :shock: You took the worde right out of muy mouth..

@ rik6230:
Ik heb ZEER VEEL RESPECT voor de mensen die daar liggen , is dat ik een dikke huid heb en je me niet goed kent . de bedoeling was in eerste instantie zoals GDP al zei bedoeld om ieder hier mee kennis te laten maken , ik heb zelfs twee minuten stil gestaan bij het kruis in de militaire ere groet (ook al heb ik maar kort in het leger gezeten ) en heb mij daar ook rustig en respectvol gedragen

@ko

zo kan ik ik het ook maar wijzer wordt ik er niet van ..

benikon

Bericht door benikon » za mar 15 2008 5:32 pm

GdP schreef:
Ko schreef:Rommelige serie. Sorry.
Van dit soort opmerkingen wordt Dirk-Jan niet wijzer.
Ik denk dat Dirk-Jan meer gebaat is bij wat opbouwende kritiek.
volledig mee eens, de bedoeling van dirk jan was goed en zeker niet zijn bedoeling om respectloos te zijn.
misschien moet je bij jezelf terade gaan wat je wilt overbrengen met zoiets te fotograferen. bijvoorbeeld het laten zien hoe zinloos een oorlog eigenlijk is( bijvoorbeeld een tekst op een grafsteen die wat zegt over de jonge leeftijd van de gesneuvelde).
Ik weet,t : soms ben je zo fanatiek bezig om het een en ander vast te leggen, dat je soms vergeet om even over het onderwerp na te denken, gebuert mij ook wel eens.
maar goed , ik hoop dat je hier wat aan hebt en laat gerust nog eens zo,n "respectvolle"serie zien.
veel succes!
gr ben. :)

Ed Post
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Ed Post » za mar 15 2008 6:32 pm

Helaas, ik kan niet anders zeggen dan dat ik met heel veel aandacht voor het onderwerp de foto's heb bekeken.
In deze grond zit letterlijk het bloed van Nederlanders die voor onze vrijheid hebben gevochten en daar ben ik trots op.

Dat e.e.a. uiteindelijk ook is gebruikt voor een test interesseert me eigenlijk helemaal niets, het is gewoon een machtig mooi onderwerp waar veel te weinig aandacht aan wordt gegeven.
Van mij mag dit soort series veel vaker.

R E S P E C T

Sorry jongens, maar ik moest dit toch even kwijt....
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....

emdeklerk
Forumlid
Forumlid

Bericht door emdeklerk » za mar 15 2008 6:48 pm

Ik vind dit een voorbeeld van een serie die weliswaar technisch niet helemaal top is, maar die toch wat zegt.
Ook ik heb veel respect voor de mensen die op de Grebbeberg vijf dagen stand hielden tegen een aanzienlijk beter bewapende en georganiseerde overmacht als het toenmalige Duitse leger, compleet met een divisie Waffen-SS. Zo ook voor de mensen die vielen op Ypenburg, Ockenburg, Waalhaven, aan het Maasfront in Rotterdam, de Peel-Raamstelling, de IJssellinie, noem maar op.
Groet, E.M. de Klerk

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

dikke huid

Bericht door George Fennes » za mar 15 2008 6:52 pm

Hallo Dirk-Jan,

Er is al van alles gezegd en er zijn vele meningen geuit.
Ik heb je leren kennen als een integer en serieus mens die absoluut geen verkeerde of oneerbiedige bedoelingen heeft met deze serie.
Daarom is het niet goed als men gelijk een oordeel velt over iemands werk m.b.t. zijn instelling.
Maar een vraag over het hoe en waarom zou beter op zijn plaats zijn i.p.v. een negatief oordeel.
Natuurlijk zijn er verbeterpunten en dat is goed om aan te geven.
Maar Dirk-Jan heeft een dikke huid zoals hij zelf zegt en dat is maar goed ook, anders zouden we Dirk-Jan misschien niet meer zien op ons mooie forum :oops:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » za mar 15 2008 8:16 pm

Dank voor de mooi woorden .. Perfectie komt met de tijd heb pas van 15-3-2007 de D70 en begin het net allemaal een beetje te begrijpen.. Natuur, landschappen, steden maar zeer zeker ook dit soort foto's laat me hopenlijk groeien naar iets heel moois ..

Maar don't worry ik ga door er komen nog genoeg foto's hier van mij op het forum..

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”