Ik heb via MP wat lenzen gekocht, onder andere van

Het is toch zot dat een 50mm 1,8 voor € 110,= verkocht wordt als bij Kamera-express voor € 20,= meer een gloed nieuwe te koop is.
Dat is een goed idee, ik heb tenslotte veel meer geboden maar dit bedrag werd er automatisch neer gezet.rvdb schreef:Wel even melden bij Ebay.. dan wordt zijn account wsl gedeactiveerd na onderzoek.
Ebay blijft een prachtig middel om dingen te kopen. Ben alleen niet naief en weet waar je mee bezig bent.. Heb zelf aardig wat ervaring en vind het naast een besparingsmiddel ook heel erg leuk om met heel de wereld te mailen
Ach en daar komt ook vaak nog bij dat je soms zelfs ook nog met lege handen staat ook wat voorlichting betreft.George Fennes schreef:
Sommige internetwinkels hebben zelf geen voorraad, zeggen bepaalde levertijden toe en als puntje bij het paaltje komt kan men niet leveren en kan men niet zeggen wanneer wel geleverd kan worden.
Maar bij eerder genoemd adres is dat niet het geval en ik ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik bij de fotoboer op de hoek 1200 euro te veel ga betalen.
Maar ik ga dan ook niet bij die fotoboer alles vastpakken en uitgebreide voorlichting vragen, dat zou niet redelijk zijn.
Het enige wat ik wel eens doe, is vragen wat zijn prijzen zijn en of hij met de aan mij geoffreerde prijs mee kan komen.
Zo niet dan is de kous af en ga ik verder shoppen.
Groetjes George
vragen of het op voorraad is, is wel iets anders dan vragen of ze er een voor je willen reserveren, dan ga je niet voor niets.luc schreef: Ik heb een keer netjes van tevoren gebeld of De SB800 nog in voorraad waren bij kamera express. Luc.