tamron 17-50 f2.8 vraagje
tamron 17-50 f2.8 vraagje
Ik zie dat de Tamron 17-50mm f/2.8 in twee versies aangeboden wordt, eentje met en eentje zonder ingebouwde motor.
(zie ook www.tamron.com)
Op mijn D80 heb ik de motor niet nodig, maar het prijsverschil (15 euro) is heel klein.
Zou het verstandiger zijn om de versie met motor te kopen, in verband met de toekomst (andere body, of verkoop aan iemand met een d40/60)?
(zie ook www.tamron.com)
Op mijn D80 heb ik de motor niet nodig, maar het prijsverschil (15 euro) is heel klein.
Zou het verstandiger zijn om de versie met motor te kopen, in verband met de toekomst (andere body, of verkoop aan iemand met een d40/60)?
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
doe hem maar met
Hallo beste mensen, wat valt er te zeggen de TS gaf zelf al aan dat het verschil slechts 15 euro is tussen de versie met en zonder motor.
Als het goed is moet alleen de motor het verschil zijn en optisch moeten ze gelijk zijn.
Dan zou ik zeggen ga voor de versie met motor, niet om hem ooit te verkopen (want zo'n juweeltje doe je gewoon nooit weg)
maar het schijnt dat Nikon steeds meer body's gaat maken zonder motor.
Dan ben je flexibeler in de keus van je body
Groetjes George
Als het goed is moet alleen de motor het verschil zijn en optisch moeten ze gelijk zijn.
Dan zou ik zeggen ga voor de versie met motor, niet om hem ooit te verkopen (want zo'n juweeltje doe je gewoon nooit weg)

Dan ben je flexibeler in de keus van je body

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Vandaag mn pakketje binnengekomen.
Ik ben er helemaal gelukkig mee.
De snelheid van het scherpstellen valt me echt reuze mee. Een heel stuk sneller als mn vr-objectief.
Hierbij even een -snel genomen- fotootje.

ps.. mn oude voigtlander gaat in de verkoop, wellicht iets voor een beginner? zie marktplaats
De snelheid van het scherpstellen valt me echt reuze mee. Een heel stuk sneller als mn vr-objectief.
ps.. mn oude voigtlander gaat in de verkoop, wellicht iets voor een beginner? zie marktplaats
florist schreef:Vandaag mn pakketje binnengekomen.
oops...dubbel post.
Tis ook weer zo lekker snel dat je al gauw 2x op OK drukt!
Laatst gewijzigd door Geofgraphic op ma mar 31 2008 9:05 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
florist schreef:Vandaag mn pakketje binnengekomen.
Veel plezier met je lens.
Ik twijfel nog steeds of ik m'n geld aan deze lens ga uitgeven of aan een meer zoom objectief.
Bij wie heb je 'm gekocht in HK en had je 'm tax free