helaas daar hebben ze nog niks op gevonden

Ik weet niet of je het Topic goed hebt gelezen??????foto-engel schreef:ik zit met leden ogen sommige antwoorden te lezen...dat ik denk van![]()
wat mij nou zo opvalt is dat er mensen bij zitten die denken dat ze het licht hebben gezien door de digitale fotografie.![]()
![]()
OPEENS is analoog helemaal niks
OPEENS is het ontwikkelen duur
OPEENS zijn de filmrolletjes niet meer goed
OPEENS kan je nergens meer laten ontwikkelen...of je moet er OPEENS te ver voor reizen....
En nog meer van die OPEENS excusses en nadelen
Ik heb zo het gevoel hier dat het een soort opbieden tegen elkaar, van kijk hier Ik heb een nieuwe digitale camara kijk kijkhet is een D70....zie je het goed...ooow help er komt een nieuwe uit...heb slapeloze nachten....
Oooow fotografeer jij nog analoog tjeeee hoe komt dat zoooo????
niet gedacht aan digitaal? nee? waarom niet ken een hele hoop nadelen van analoog fotografie...ja zo OPEENS hoor, toen ik digitaal ging...OPEENS allemaal nadelen...je wil niet weten...
Wat ik hier mee wil zeggen...is fotograferen nou een status aangelegenheid hier...of een hobby voor iedereen...
De camara word vergeleken zelfs met auto`s hier...dus toch status?
De auto is de heilige koe en de camara een heilige plaatjes schieter of zo iets?
Analoog of digitaal we doen het zelfde en dat is FOTO`S maken..
Ik mis hier het aspect om over foto`s te praten en de tot stand komen er van...en tuurlijk doet de camara daar ook in mee..
En tuurlijk is het leuk om te weten met welke camara deze gemaakt is.
Maar het gaat om de FOTO en om de FOTO`S
ja toch?
Hallo Harry,harry bul schreef:altijd kopen die canon 5D kan ook nog wel bij de vezameling misschien worden de foto's beter?.