Aan de foto is niets geshopt.
Foto is gemaakt met D40x en met de gewone kitlens (18-55 mm)
Ben benieuwd naar het commentaar.

Ik kan hem wel onder aan zetten, maar dat is niet zo moeilijk om weg te shoppen. Dus zet ik hem er minden in ja.psilin schreef:Ik zie een totaal misplaatst (C)
Dat die naam geshopt was viel niet over het hoofd tezien.Celede schreef:Ik kan hem wel onder aan zetten, maar dat is niet zo moeilijk om weg te shoppen. Dus zet ik hem er minden in ja.psilin schreef:Ik zie een totaal misplaatst (C)
En over dat ie wel geshopt is, qua tekst erin, ja dat klopt. Maar dat leek me overbodig om te vermelden.
Heeft er verder niemand een beetje opbouwend commentaar?
Ik weet idd dat de goede foto's nabewerking nodig hebben, en het watermerk, tja het was de moeite waard (of niet natuurlijk ^^) maar goed. Bedankt voor het commentaar (:Ko schreef:Iets meer 'leven' in de foto gebracht.
Overigens was je watermerk er minnen de 30 sec. uitgeshopt
Edit, het is zeker geen slechte poging, ga zeker door met oefenen. De meeste mooie foto's hebben overigens enige nabewerking achter de rusg hoor. Het doet de foto vaak zo veel goeds om even met de levels te spelen, iets meer of minder kleur te mengen en hier en daar wat te croppen om de compositie wat te verbeteren.