rainbow eyes schreef:In aanmerking genomen dat je niet kan zien wat de bewegingsruimte was tijdens het concert (voor de fotograaf!), een stapje opzij of een iets andere hoek kan heel veel uitmaken voor de compositie.
Beste Mr. R. Eyes,
Ik heb uw site even bekeken, en er staan prima foto's op (ik maak ze niet). Prima spul. Maar ik heb wel de indruk dat er best veel foto's bij zitten die niet echt te vergelijken zijn met de foto's van deze wat statische band van de TS, welke hij als band heeft gefotografeerd. Bij uw foto's wordt er veelal één persoon uit gepikt, en dan is het volgens mij eenvoudiger om alle bandleden in beeld (1) goed erop te krijgen. En die vervelende microfoonstandaards zijn dan ook nog goed in de gaten te houden!
{einde flauwe schrijfstijl}
Ook heb ik volgens mij wel eens een plaatje ertussen gezien waarvan ik vermoed dat je wat zaken die je liever niet in beeld had weggeknipt hebt door lekker krap te kaderen. Iets was onze TS wellicht ook zou kunnen doen bij een aantal foto's.
Hoe dan ook, ik meen een verschil in stijl te bespeuren, dus alles een op een vergelijken kan ik niet. Ik heb wel de indruk dat we iets van je kunnen leren, dus blijf aub goede bijdagen leveren. Als je een foto niet geweldig vindt, doe dat dan niet met een kort "ik vind het niets", maar leg even uit waarom. Geschreven tekst is een precair iets; voor je het weet worden je goede bedoelingen verkeerd begrepen!