Woensdag volgt de rest! Ik heb namelijk vanaf woensdag weer tijd om weer eens lekker te fotograferen.
Gelukkig ziet een ander het ook. Zat er namelijk al over te twijfelen, over de belichting. Ik vindt hem namelijk ook iets te overbelicht.rik6230 schreef:Nou Alwin zo te zien ben je al redelijk gewend aan de d80. Een haarscherpe foto van een mooie kat. Ik vind de achtergrond niet echt mooi en zou deze foto misschien een stop minder hebben belicht en een iets groter diafragma gekozen hebben. Zijn nek links is iets overbelicht en de snorharen links lopen over in zijn vacht.
De kat kijkt hier een beetje sloom, probeer hem eens te fotograveren als hij in de boom zit of zo. Een oplettende blik maakt al veel goed.AlwinSitton schreef:Ja dat klopt. De compositie ben ik nog niet zo goed in, wil daar wel een kleine cursus in hebben. Vindt ik altijd nog vrij moeilijk om een goede compositie te kiezen.Pruimpit schreef:Een gesterilliseerd katertje? De laatste drie foto's vind ik eigenlijk qua compositie niet zo bijzonder.