1

2

3

4

5

PS die ijsvogel was beter tot zijn recht gekomen op een takje ofzo, helaas...
6

foto 4 is niet scherp, vond hem wel grappig.
Dus binnenkort een draadje: wat brengt de vleermuis mee naar binnen?unga schreef:wat je jezelf trouwens wel even moet afvragen: hebben je katten geen beet van die vleermuis gekregen. Vleermuizen kunnen drager zijn van Rabies oftewel hondsdolheid is voor de mens dodelijk dus zeker voor een kat........
Heee, grandioos die fotos'van devleermuis! Ik heb vele malen geprobeerd deze rappe beestjes "te vangen", maar het is me nog nooit goed gelukt. Ik heb er echt veel moeite voor gedaan, zelfs tot in verlaten goudmijnen in Nevada (Mojave Desert) (USA) aan toe, zonder enig bevredigend resultaat: met tientallen foto's (C) alleen rotswanden of een heel klein vleermuisje.Light schreef:Onze lieve katten brengen dagelijks een verassing mee naar binnen. Vaak is het de moeite van de foto niet waard (2 jaar terug een ijsvogel, zonde). Een paar dagen geleden werd er echter een levende vleermuis binnengrbracht. Dit is niet makkelijk om zo'n apparaat in een kleine ruimte op de foto te krijgen... snel de flitser erop en maar proberen (en bukken ondertussen). Beestje kon gelukkig de uitgang vrij snel vinden en kwam er met een gat in zijn vleugel vanaf. Ben weer eenervaring rijker