Helaas weer wat kwaliteitsverlies met resizen, nu gedaan met Capture NX.
De originelen zijn wel goed strak aan de randen.
Het is overigens een jachthut in aanbouw ergens in de Eifel.
1

2

3

4

Ik ben het met Rogier eens. De composities zijn te rommelig m.i. omdat er teveel op staat.Rogier schreef:Ik mis eigenlijk juist het lijnenspel in deze foto's. Er is geen duidelijk punt waar de lijnen vandaan komen of heen geen, en er is geen samenhang tussen de lijnen. Het contrast van het hout tegen de lucht is idd best mooi, maar de foto's zijn te rommelig. Met meer aandacht voor de compositie was hier volgens mij meer uit te halen.
Kijk dit begint erop te lijken. Niet meer over de vraag of het scherp genoeg is (want het lijkt er in het digitale tijdperk helaas op of de scherpte van de foto's de maatsaf is voor de kwaliteit ervan) en dat het bruin zo mooi afsteekt tegen het blauw maar hoe je de foto compositorisch kunt versterken als het idd de bedoeling was het lijnenspel goed vast te leggen.Skippy schreef:Ik ben het met Rogier eens. De composities zijn te rommelig m.i. omdat er teveel op staat.Rogier schreef:Ik mis eigenlijk juist het lijnenspel in deze foto's. Er is geen duidelijk punt waar de lijnen vandaan komen of heen geen, en er is geen samenhang tussen de lijnen. Het contrast van het hout tegen de lucht is idd best mooi, maar de foto's zijn te rommelig. Met meer aandacht voor de compositie was hier volgens mij meer uit te halen.
Bij dit onderwerp had je wellicht beter de composities met een telezoom kunnen maken, bij abstract is minder namelijk vaak beter.